Legutóbbi bejegyzések

Kezdj el tudatosan feltölteni, frissíteni,
és élvezd a Hammer Nutrition előnyeit!

KERESS FEL MINKET BÁTRAN!

Szakértőink személyre szabott tanácsokkal látnak el, és segítik kiválasztani a megfelelő termékeket számodra.

+36 70 426 8841

 

Kezdőcsomag rövidtávú frissítéshez
Ideális a 2 óránál rövidebb ideig tartó sportoláshoz. A legnépszerűbb ízekből állítottuk össze. Pl. Félmaraton
„Daily Essentials” csomag
Alapozd meg csúcsteljesítményed és egészségedet a Hammer étrend-kiegészítőivel minden nap! Tartalmazza az összes olyan vitamint, ásványi anyagot, antioxidánst és mikrotápanyagot, melyekre minden sportolónak szüksége van naponta.
Kezdőcsomag hosszútávú frissítéshez
Nagyszerű minden olyan sporttevékenységhez, mely 2 óránál tovább tart. Próbáld ki az összes ízvariációt , és válaszd ki a kedvencedet! Pl. Maraton
Minden csomag 
Böngészd át csomagajánlatainkat, és hozd ki a legtöbbet az edzéseidből!

 

ISMERD MEG A SIKERES ÁLLOKÉPESSÉGI VERSENYZŐK 5 TITKÁT!

 

Hidratáció

1. HIDRATÁCIÓ

Fogyassz óránként 6-7,5 dl folyadékot a sportolás közben!

Olvasd tovább

Kalória bevitel

2. KALÓRIABEVITEL

Korlátozd az óránkénti kalóriabeviteled 120-180 kalóriára sportolás közben! Válassz összetett szénhidrátokat, ne egyszerű cukrokat!
Olvasd tovább

Elektrolit bevitel

3. ELEKTROLITPÓTLÁS

Töltsd vissza az ásványi-anyagokat a megfelelő arányban, hisz a testednek nem csak sóra van szüksége! A környezeti feltételeknek megfelelő mennyiségeket válasz!

Olvasd tovább

Üzemanyag bevitel

4. SPORTOLÁS ELÖTTI FELTÖLTÉS

Edzések és versenyek előtt fogyassz el 300-400 kalóriát, de fejezd be étkezésed a rajt előtt 3 órával!

Olvasd tovább

Regeneráció

5. REGENERÁCIÓ

Töltsd fel a glikogénraktárakat 3:1 arányú szénhidrát-fehérje komplexszel, lehetőleg a sportolás befejezését követő 30-60 percen belül!

Olvasd tovább

Siker titkai

A SIKERES ÁLLÓKÉPESSÉGI FRISSÍTÉS 5 TITKA

PDF letöltése