Termékek keresése

Leértékelések

Népszerű eladások

  • Hammer gél
    Hammer gél

    - Hipergyors energia akár 45-50 percig- Hozzáadott cukor...

    620 Ft‎

Információ

Legutóbbi bejegyzések

GYULLADÁS: A JÓ, a ROSSZ és a CSÚF

767 Megtekintés 0 Lájk

Steve Born írása

Figyelmeztetés: a következőkben olyan információkat olvashatsz, amelyeket önkéntelen „Várj! Micsoda?” szavak kísérhetnek.

Az edzés egyaránt csökkentheti, illetve növelheti is a gyulladást. Az edzés által kiváltott gyulladás lehet jó, de rossz dolog is.

Hadd magyarázzuk ezt most meg: a gyulladás egy része a test immunválaszánakegy problémára, éppen ezért nem feltétlenül rossz dolog. Ez egyszerűen a gyulladás típusától függ, éppen ezért lehet akut vagy krónikus.

Az akut gyulladás rövidtávú, amelynek a hatása néhány napig tart. Az akut gyulladást kisebb sérülések (például: vágások, karmolások, rándulások) és kisebb betegségek (pl.: torokfájás) okozzák, és ez az a gyulladástípus, ami edzés után következik be. Bizonyos fokú gyulladásra pedig szükségünk van ahhoz, hogy élvezzük az edzések előnyeit: a szervezet erősebb lesz a gyulladásos reakció segítségével, amely az edzés során lép fel.

A krónikus gyulladás (más néven: szisztémás gyulladás) hosszútávú, és gyakran nevezik tartós, alacsony fokú gyulladásnak. Bár a sérült szövetek gyulladás nélkül nem képesek meggyógyulni, a krónikus gyulladás – ahol a stresszor állandó és maradandó – több betegséget és egészségügyi problémát is okozhat, például rákot. A túlsúly, a magas cukortartalmú ételek rendszeres fogyasztása, a stressz és a dohányzás is krónikus gyulladáshoz vezethet.

AZ EDZÉS ÉS A GYULLADÁS TALÁLKOZÁSA

Ez elég egyszerű: az edzés hiánya növeli a nemkívánatos krónikus gyulladás lehetőségét, míg a megfelelő edzésprogram – amely elegendő időt hagy a regenerációra, illetve jó minőségű táplálkozással van kiegészítve – csökkenti a kialakulás esélyét. Lényegében annyit kell tennünk, hogy rászánjuk magunkat a rendszeres testmozgásra a nélkül, hogy túlzásba vinnénk. Azonban, ha a gyulladást fenntartjuk úgy, hogy mindennap edzünk és nem hagyunk időt a testünknek a regenerálódásra, akkor az akut gyulladás könnyen krónikusba fordulhat át.

„DE FÁJDALMAIM VANNAK!”

Habár bizonyos gyulladások jót tesznek a testeddel, azonban ez nem jelenti azt, hogy az ezzel járó fájdalmat is el kell viselned. Azonban a helyett, hogy a nem szteroid gyulladáscsökkentőktől remélnél segítséget (amelyeknek egyébként rengeteg mellékhatásai vannak), inkább válaszd a Tissue Rejuvenatort! Ez biztosítja számodra a legfontosabb tápanyagokat, amelyek segítik helyreállítani és újjáépíteni az ízületi szöveteket, segít megőrizni ezek erősségét és mindezek mellett erős, de biztonságos gyulladáscsökkentőt tartalmaz.

VÁLJON SZOKÁSSÁ!

Ahhoz, hogy a krónikus gyulladást kiküszöböld és valóban készen állj a kulcsfontosságú eseményekre, versenyekre, győződj meg arról, hogy az edzéseid közé beillesztesz megfelelő időközönként pihenőnapokat, amikor tudsz regenerálódni. Ahhoz, hogy csökkentsd azt a fájdalmat, ami egyébként teljesen természetes egy keményebb edzés után ráadásul erősíti az ízületeket is, váljon szokássá a Tissue Rejuvenator mindennapi használata, vagyis beleértve az edzés- és pihenőnapokon egyaránt. A jótékony hatások halmozódnak, szóval minél következetesebben használod a Tissue Rejuvenatort, annál több előnyét fogod élvezni.

Közzétéve: Hammer Blog

Írj hozzászólást

Bejelentkezés hozzászólás írásához

Viszonteladóink

VISZONTELADÓINK

PARTNER KERESŐ

ÜZEMANYAG CSOMAGOK

VÁSÁROLD MEG MOST!

ITT KEZDD EL

AZ ELSŐ LÉPÉSEK

HAMMER BLOG

TANULJ MOST