Termékek keresése

Népszerű eladások

  • Hammer gél
    Hammer gél

    - Hipergyors energia akár 45-50 percig- Hozzáadott cukor...

    620 Ft‎

Információ

Legutóbbi bejegyzések

Fehérjére van szükséged!

685 Megtekintés 0 Lájk

A hosszra gyúrsz, gyorsabb, vagy inkább erősebb lennél?

Mindegy, hogy sportolóról vagy egy átlagemberről beszélünk, fehérjére mindenkinek szüksége van. Minél aktívabb vagy, és minél nagyobb céljaid vannak a sport területén, annál nagyobb szerepet játszik az életedben a fehérje. Nyilván minden sportoló esetében más és más ez az igény, hiszen az ultrafutónak nem ugyanarra és ugyanannyira van szüksége, mint például egy crossfittesnek.

A hosszútávú sportolók esetében a fehérje újjáépíti az edzés során károsodott izmokat, valamit segítik újjáépíteni azt, ami a hosszú órák alatt kannibalizálódott. Az erősségi- vagy erősportolók számára az elsődleges cél a letört/lerobbant izmok újjáépítése, a hipertrófia és a viszonylagos változások elősegítése a testtömegben és az erőben egyaránt. Sporttól és motivációtól függetlenül a Hammer biztosítja számodra azokat a fehérjéket, amelyekre szükséged van, ráadásul prémium minőségben – étkezi preferenciától vagy sporttípustól függetlenül.

Ha például úgy döntesz, hogy aerobic gyakorlatokat végzel több mint két vagy három órán át, akkor az izmok kannibalizációja elkerülhetetlen. Ezen időtartam alatt az óránkénti kalóriaszükséglet 10%-át teszi ki a fehérje. Annak érdekében, hogy megelőzd az izompazarlást, az erővesztést, a testindexedben történő kedvezőtlen változásokat és az immunrendszered csökkentett működését, elegendő fehérjét kell fogyasztanod.

Azonban sajnos ez egy olyan része az üzemanyagadagolásnak és a regenerációnak, amelyről sok állóképességi sportoló megfeledkezik. Ősidők óta hangsúlyozzák a szénhidrátfogyasztás edzés teljesítményére gyakorolt hatásait, azonban a rengeteg „csak szénhidrát” (sokszor gyakran inkább „csak cukor”) alapú edzés közbeni üzemanyagok negatív hatásait egyre több sportoló tapasztalhatja meg, ezek közé tartozik a teljesítmény és a testösszetétel hanyatlása. Ez messze nem nevezhető elfogadhatónak, de ha odafigyelsz ezekre, a test újjá fogja építeni azokat az izmokat, amelyeket egyidejűleg erősítettél és nyomás alá helyeztél. Ha ez nem történik meg, akkor az összeomlásra lehet számítani.

Másrészről az erőedzések az izmok lebontásáról és azok újjá, erősebbé és nagyobbá tételéről szól. Azok a sportolók, akik eleve erőedzéseket végeznek, általában jobban odafigyelnek a fehérjeszükségleteikre, és néha pedig hajlamosak a túlfogyasztásra is, miközben nem figyelnek oda a biohasznosulás fontosságára. Ez pedig azért van, mert az emberi szervezet mindössze 30-35 grammot képes feldolgozni egy időben. Ahelyett, hogy irreális mennyiségű fehérjét fogyasztanának, a sportolóknak inkább arra kellene odafigyelniük, hogy a fehérjeforrásuk milyen minőségű.

A középszerű tejsavófehérje-koncentrátumok például tele vannak kazeinnel és tejzsírral, a biohasznosulásuk alacsony, 70-es, míg a tiszta tejsavófehérje-izolátum – ami a Hammer Whey-ben is megtalálható – majdnem a duplája ennek, ugyanis 135-ös. Ez azt jelenti, hogy ugyanannyi mennyiségű, de minőségi fehérjével duplán tudna teljesíteni.

Ezenkívül a tejsavófehérje-izolátum gyakorlatilag teljesen laktózmentes (97%), ennek köszönhetően pedig szinte bárkinek az étrendjébe beilleszthető. Mindemellett hormon- és antibiotikum-mentes, fűvel etetett, Amerikában nevelt tehenekből származik, így nem csak az egyik legjobban felszívódó fehérje a piacon, hanem a legtisztább forrásokból is származik.

Azonban, ha inkább nem állati eredetű fehérjét fogyasztanál, vagy egyáltalán nem tudsz tejtermékeket fogyasztani, akkor számodra a Hammer Vegan tökéletes választás. A növényi alapanyagok keveréke (habár nem szívódnak fel olyan gyorsan, mint a savó) kombinálva az aminosavprofillal, sokkal jobb választás, mint a többi vegán opció.  Ha érdekel a téma, akkor a korábbi cikkeink között számos egyéb információt találhatsz.

Figyelj arra, hogy a fehérje megfeleljen az igényeidnek. Nézd meg a lenti táblázatot, és tudd meg, hogy számodra mi az ideális napi bevitel, azonban ne feledd el, hogy nem csak az számít, hogy a mennyiség legyen meg, figyelj oda a minőségre is. Éppen ezért készítjük a legjobb minőségű fehérjéket – mert tudjuk, hogy megérdemled.

 Kilogramm

Szezonon kívüli
és/vagy könnyű edzés

Hosszabb
és/vagy szezonközi edzés

 45-50

 64-70g

 77-85g

 51-53

 71-75g

 86-92g

 54-59

 76-83g

 93-100g

 60-62

 84-88g

 101-107g

 63-68

 89-95g

 108-116g

 69-71

 96-101g

 117-123g

 72-77

 102-108g

 124-131g

 78-80

 109-114g

 132-138g

 81-86

 115-121g

 139-147g

 87-90

 122-126g

 148-154g

 91-95

 127-134g

 155-162g

 96-99

 135-139g

 163-169g

 100-104 

 140-146g

 170-178g

 105-108 

 147-152g

 179-184g

 109-113 

 153-159g

 185-193g

 

Címkék : Fehérje, Protein , Sója, Vegán
Közzétéve: Hammer Blog

Írj hozzászólást

Bejelentkezés hozzászólás írásához

Viszonteladóink

VISZONTELADÓINK

PARTNER KERESŐ

ÜZEMANYAG CSOMAGOK

VÁSÁROLD MEG MOST!

ITT KEZDD EL

AZ ELSŐ LÉPÉSEK

HAMMER BLOG

TANULJ MOST