Küldetésünk

Hammer Nutrition – családi tulajdon, Made in USA

A Brian Frank által 1987-ben alapított Hammer Nutrition kimagasló termékekkel, exkluzív tudással és 5-csillagos kiszolgálással áll az egészségtudatos sportolók szolgálatára világszerte. Termékskálánk eredetileg sporttáplálékokból és kiegészítőkből állt, mára prémium amerikai és olasz gyártmányú ruházattal, vegyianyagoktól mentes testápolási termékekkel, EMS berendezésekkel és amerikai gyártmányú kiegészítők széles körével bővült.

Az alábbiakban megfogalmazott elvek, filozófia és értékek határozták meg a Hammer Nutrition fejlődését az 1987-es szerény kezdetektől máig.

Szilárdan kiállunk a küldetésünk és jövőképünk mellett, ahogy azt tettük közel három évtizeden keresztül. A márkánk külső megítélése, minden egyes termékünk és minden cselekedetünk ennek az igazságát támasztja alá.

Jövőkép:

A legjobb minőséget képviselő, természetes és hatékony termékeket előállító, generációkon átívelő családi vállalkozást építeni az alább megfogalmazott elvek, filozófiák és alapértékek szem előtt tartásával.

Küldetés:

A táplálkozáshoz és frissítéshez holisztikus módon közelítve segíteni embereknek a legteljesebb egészség és a lehető legnagyobb teljesítmény elérésében. Őszinte tájékoztatással és a lehető legjobb kiszolgálással támogatjuk termékeinket és az azokat használó sportolókat.

Vezető elveink:

Kiszolgálás - Rólad szól minden

Persze, hogy fontos a kimagaslóan jó termék és a megfelelő alkalmazáshoz szükséges szakértelem, de ennél még fontosabb az, ahogy egy vállalat az ügyfeleivel viselkedik. Az első pillanattól kezdve arra törekedtünk, hogy minden ügyfelet pontosan úgy kezeljünk, ahogy szeretnénk, ha bánnának velünk, amikor mi állunk a pult túloldalán: becsületesen, őszintén és egyénre szabottan. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a velünk való kapcsolatodban pontosan ezt kapd. Az 5-csillagos ügyfélkiszolgálással kapcsolatos ismertségünk is abból fakad, hogy az elmúlt 28 évben ez az elv vezérelt bennünket minden nap. A mai napig elolvasok minden beérkezett visszajelzést és közvetlenül egyeztetek a kollégákkal, hogy minden ügyet számomra kielégítő módon kezeljünk. Sok energiát és időt igényel a meggyőződésem szerint dolgozni, de csak így vagyok hajlandó vezetni a cégemet.

Felvilágosítás:

Manapság minden kétséget kizáróan megállapítható, hogy egy teljes értékű ételekből álló étrend – amiben minimális vagy nulla a feldolgozott élelmiszer, a cukor, liszt, tejtermék, só és kémiai adalékanyagok mennyisége – teszi leginkább lehetővé, hogy egészségesek maradjunk, a legjobb teljesítményünket nyújtsuk és elkerüljük azt a rossz közérzetet és betegségeket, amelyeket a „ócskaják” és a rossz minőségű termékek okozhatnak. Minden termékünk ezt támasztja alá és így egészíti ki a szervezet igényeit.

A korszakalkotó edzés előtti, alatti és utáni táplálkozással kapcsolatos „kevesebb a jobb” megközelítésünk forradalmasította az állóképességi sportok mezőnyét és masszívan kitolta sportolók teljesítőképességének határait. A legtöbb, a piacon jelenlévő cég és sok önjelölt szakértő is átvette már.

Az „Endurance News” című magazinunk, amelyet 1992 óta megszakítás nélkül adunk ki, valamint a honlapunkon elérhető jelentős mennyiségű információ is jó példája annak, hogy nem csak felvilágosítani és tanítani akarjuk az ügyfeleinket, hanem annak is, hogy kitartunk az általunk elsőként megfogalmazott elvek mellett, amelyeket sokan mások átvettek és magukévá tettek.

Az alvek előrébb vannak, mint a profit:

1987 óta határozottan elutasítom, hogy az elveimet a gyors meggazdagodás vagy hirtelen nyereség érdekében feláldozzam. Ez így jól hangzik és könnyű mondani, de álljon itt egy tökéletes példa: nem gyártunk gumicukorkát, ez óvatos becslések szerint is évi 1-2 millió dolláros kiesés számunkra és ez engem nem zavar.

A cukor/cukorkák nem egészségesek és nem segítik az optimális teljesítményt. Ezt tiszta szívemből vallom, ezért nem árulunk gumicukorkát. Az én vállalatom kapcsán biztos lehet abban, hogy ha a mi nevünket látja egy terméken az csak jót tehet Önnek. Nyugodtan hajthatod álomra a fejed, tudva, hogy ha valamit én nem ennék meg vagy nem adnám a gyerekeimnek, akkor Neked sem fogom megpróbálni eladni.

Filozófia:

Közösségi szolgálat:

A Hammer Nutrition nem csak az ügyfeleket, hanem a közösséget is szolgálja, helyben és országosan egyaránt. Tucatnyi helyi szervezetet, iskolát, művészeti tevékenységet, jótékonysági szervezetet és sporteseményt is támogatunk, mert mi itt élünk és dolgozunk és mert ezek az emberek a szomszédaink, a barátaink és a munkatársaink családtagjai. Azt is valljuk, hogy a helyi, kisebb versenyek támogatásával az egész állóképességi sportoló közösségnek teszünk jót azzal, hogy alkalmat teremtünk a versenyzésre és magatok kipróbálására helyben. Sokatok számára ezek egy lépcsőt jelentenek a nagyobb, országos események felé. Másoknak pedig alkalom bandázni a többi versenyzővel. Évi több mint 1500 esemény támogatásának logisztikai és erőforrás igénye óriási de mint ahogy fáradhatatlanul dolgozunk azon, hogy egyenként segítsünk benneteket, úgy erre is úgy gondolunk, mint olyan tevékenységre, amely hosszú távon mindenki számára meghozza a gyümölcsét.

Csak az igazat:

Nem bocsátkozunk öncélú érvelésekbe és nem válogatunk kedvünkre a tudományos eredmények között, hogy kétes termékeket vagy szereket próbáljunk támogatni (tudjátok melyikekről van szó – ahol ez első három összetevő a cukor, a só és a citromsav). Helyette az emberi szervezettel kapcsolatos kutatások és eredmények egészére támaszkodva érjük el és tartjuk meg a kívánt egészséget és teljesítményt az étrendünk, a hidratáció és az életmódbeli választásaink által.

A sportteljesítményt és az egészséget holisztikus módon közelítjük, feldolgozzuk és olyan nyelven osztjuk meg tudásunkat veled, amit számodra is érthető, mert a jól tájékozott sportoló az igazán felkészült sportoló. Az első naptól kezdve valljuk, hogy a teljes értékű ételeket tartalmazó étrend szükséges a maximális teljesítmény és az általános egészség elérése és megtartása.

Helyi termékeket használunk:

Ha B2B (Business to Business) tevékenységről van szó, akkor egy koncentrikus körökből álló modellel dolgozunk. Minden esetben helyi vállalkozások közül próbálunk választani valamilyen igény esetén. Ha nem találunk ilyet Whitefishben, akkor megnézzük Flathead Valley-ben. Ha nincs senki a völgyben akkor körbenézünk Montana államban. Ha ott se, akkor nézzük meg az Egyesült Államok egészét. Legyen szó nyomtatásról, dobozolásról és csomagolóanyagokról, technológiai partnerekről, gyártásról, ruházatról vagy kiegészítőkről, ez az prioritás előrébb való, mint a költség vagy más tényező. Mindez jó a gazdaságnak, ráadásul csökkenti a szénlábnyomunkat.

Alapértékek:

Termékintegritás

Minden egyes termékünk mögött 100%-ban kutatás és széleskörben elvégzett tesztelés áll mielőtt eladásra kínálnánk. Termékeink a legjobb minőségű amerikai és európai összetevőket tartalmazzák és a világon ismert legszigorúbb gyártási előírások szerint állítják őket elő. Minden hozzávaló hatékonyságát gondosan vizsgáljuk és csak annyi kerül belőlük a termékbe, ami a kívánt hatás és eredmények eléréséhez feltétlenül szükséges. A minőség iránti elkötelezettségünknek egy egész oldalt szentelünk, itt: A minőségi iránti elkötelezettségünk.

Ráadásul minden fogyasztásra szánt termékünket 100%-ban az USA-ban gyártottuk és fogjuk gyártani, ahol csak lehet és hazai összetevők felhasználásával függetlenül a költségtől. Miközben egyre divatosabbá válik napjainkban ez a megközelítés, én már 1987 óta cselekszem ennek szellemében.

Innováció:

A munkánk sarokkövét képezi a legújabb mikro- és makrotápanyagok felkutatása, megfelelő használatuk beállítása az optimális energia, állóképesség, regeneráció és általános egészségi állapot optimalizálása érdekében. 1987 óta végig az élenjártunk, eközben növeltük az új termékek és ezzel együtt a termékeinket utánzók számát is.

Legyen szó az első magas hatékonyságú CoQ10 termék bevezetéséről 1987-ben, az első fehérjével dúsított csak összetett szénhidrátokat tartalmazó energiaital piacra dobásáról 1992-ben vagy az első többször használatos kulacsba tölthető energiazseléről, a Hammer Nutrition mindig is az innováció élén állt az állóképességi sportokkal kapcsolatos táplálékok és kiegészítők világában. Szeretjük ezt a vezető szerepet és továbbra is az innováció élvonalában szeretnénk maradni az emberi teljesítmény, egészség és a hosszú élet területén.